Toyota Land Cruiser Prado 150 - повнопривідний позашляховик.
Незважаючи на помітні зміни в зовнішності автомобіля, технічно Land Cruiser Prado 150 залишився схожим на попередника: істотних змін за частиною силових агрегатів, рами, підвіски і рульового управління в цій моделі ми не знайдемо. Це означає, що він залишився «чесним» рамним позашляховиком, яким його знають в Україні: знайома багатьом система постійного повного приводу і "понижуюча передача", дорожній просвіт в 215 мм.
Деякі "дитячі хвороби" з минулого покоління були усунені. Про ті, що залишилися - читайте далі.
Toyota Land Cruiser Prado 150: запчастини, що найчастіше потребують заміни:
Двигун:
У деяких випадках, після пробігу понад 100 тисяч кілометрів, може знадобитися заміна стартера. Ця болячка відноситься не до всіх автомобілів цієї моделі і природа її появи досі залишається невідомою. Але факт залишається фактом - без очевидних на те причин, у деяких власників даний вузол виходить з ладу.
Форсунки. Навряд чи можна сказати про те, що ці деталі дуже швидко виходять з ладу і вимагають постійної заміни, але кожні 60 тисяч кілометрів пробігу вони вимагають прочищення. Проте, якщо профілактику фосунок Toyota Land Cruiser Prado 150 ви прогавили, знайти форсунки ви можете на нашому складі.
Трансмісія:
Трансмісія Toyota Land Cruiser Prado 150 не має нарікань.
Ходова частина:
У певних версіях Тойота Прадо 150 проблемним місцем вважається актуатор роздатки. Цей компонент часто виходить з ладу при регулярних поїздках по бездоріжжю в агресивних режимах. Якщо при включенні блокування відчувається невеликий поштовх і сторонні шуми - це привід для заїзду в сервіс.
Також, є нарікання на сальники в редукторі. На пробігу від 100 тисяч часто спостерігається витікання масла з-під цього ущільнення.
Купуйте запчастини тільки у перевірених постачальників, будьте обережні!!